hüt mol i minere Muetersproch, dass mer au alles lese chan ^^

Es goht um Entscheidige, wil ich mich frog wie mer e komplizierti Entscheidig trifft, en Entscheidig fürs Lebe, nämli, wemmer sis Herz schenke wott.

Da isch immer kompliziert und da mir da widerfahre isch, und zwar im negative Sinn, das ich ned de glücklich bin, wil ich mir e paar Gedanke dezue mache.

Wie weiss mer, dass öpper de richtig isch? Minere Meinig no, muemer sich nur froge, bi wem fühl ich mich wohler, geborgener? Bi wem bin ich glücklicher? Und mit wem chan ich mir e Zuekunft vorstelle, e Familie, es Zemelebe uf sehr langi Zit?

Wenn ich mir so Froge stell, denn chunt für mich im Moment nur öpper in Sinn, die Person wo sich für öpper andersch Entschide hed, leider. Aber wie mer so schön seid “Wo die Liebe hinfällt”…… Wien i demit klar chum, da weiss i nöd, i hans no nie gwüsst, aber i chan scho es paar Methode usestriche, villicht werd is irgendwenn wüsse, gnueg Zit und Möglichkeit dezue han i alleweil…..